مشخصات پنجره UPVC خوب

در هنگام خرید پنجره UPVC باید به نکاتی دقت کرد تا یک خرید مناسب داشته باشید. در این مقاله فاکتورهای یک پنجره UPVC با کیفیت و استاندارد را برای شما بیان خواهیم کرد تا با دقت به آنها یک انتخاب مناسب داشته باشید.

پروفیل

مهمترین فاکتور در کیفیت یک پنجره UPVC استفاده از پروفیل مرغوب در آن است. باید بدانید تشخیص پروفیل مرغوب از نا مرغوب برای عام مردم بسیار سخت است. حال باید بگوییم پروفیل چرا اینقدر پر اهمیت است؟ پروفیل پایه و بنیان اصلی پنجره UPVC به شمار می آید در نتیجه اگر پروفیل نا موغوب انتخاب کنید در آینده با مشکلات زیادی مانند تغییر رنگ ، شکستگی و غالبآ تغییر شکل بر اثر تغییرات دما را در پنجره UPVC خود شاهد خواهید بود. پروفیل ها می توانند تغییرات قیمت زیادی را در پنجره UPVC ایجاد کنند پس کیفیت را قربانی قیمت نکنید.

یراق

بخش بعدی که در خرید یک پنجره UPVC خوب حائز اهمیت است انتخاب یراق استاندارد و با کیفیت است. تمامی وزن پنجره بر روی یراق است پس انتخاب یراق غیر استاندارد می تواند موجب شکستگی و حتی جداشدن لنگه های پنجره UPVC از هم شود.

شیشه

شیشه مهمترین عامل عایق بودن پنجره های UPVC می باشد. شیشه ای را انتخاب کنید که کاملا شفاف ، با کیفیت و استاندارد باشد.

تولید کننده

بعد از گفتن موارد فوق که بسیار مهم می باشند اکنون با سراغ تولید و مونتاژ پنجره UPVC خواهیم رفت. مونتاژ در این پنجره ها بسیار مهم است، تمامی اتصالات باید به درستی متصل شده و عایق کاری شوند. باید گفت تا یک منتاژ خوب نباشد تمامی موارد بالا بی مصرف خواهند ماند و یک پنجره با کیفیت به همراه عایق خوب نخواهید داشت.

نصب

در انتها نوبت به نصب می رسد. در نصب پنجره UPVC باید به نکات استاندارد و عایق کاری های مورد نیاز بسیار دقت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:پنجره UPVc,
ارسال توسط amin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





سلام شارژ | خرید شارژ